شرح وظایف: 1- کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مسئول مافوق و اجرای آنها طبق مقررات مربوط به امور اداری 2- مطالعه و بررسی پرونده های پرسنلی واحد در زمینه های مورد نیاز و اعلام نظر در مورد آنها در صورت نیاز 3- تهیه و تنظیم برنامه های لازم جهت هماهنک نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی. 4- نظارت بر حسن عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و ارزشیابی عملکرد آنها و ارائه گزارش به مسئول مافوق. 5- انجام نظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام آزمایشی، انتصاب ، ترفیع مرخصی ها و سایر امور مشابه مطابق آئین نامه های مصوب. 6- بررسی و مطالعه گزارشهای اداری واصله از کارکنان تحت سرپرستی و اعلام نظر کارشناسی در مورد آنها. 7- بررسی روشهای مناسب ساده کردن مراحل انجام امور اداری از طریق حذف مراحل زائد و ارائه نتایج حاصله به مسئول مافوق. 8- بررسی و کنترل فرمهای موجود مورد استفاده در واحد وطراحی فرمهای جدید با توجه به نیازهای پرسنلی کارکنان. 9- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف اداری و ارائه نظرات کارشناسی در صورت لزوم. 10- اعمال نظارت یا انجام امور مکاتبات اداری واحد و پیگیری نتایج آن. 11- پیشنهاد انتصاب و انتقال ،ترفیع، تشویق و یا تنبیه کارکنان واحد به مقام مافوق جهت اتخاذ تصمیم لازم مطابق مقررات و قوانین مربوطه . 12- بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد درخواست مرخصی ماموریتهای اداری یا آموزش کارکنان و سایر موارد مشابه با توجه به قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم مسئول مافوق در موارد فوق الذکر. 13- تهیه گزارشهای لازم در مورد فعالیتها و عملکرد واحد تحت سرپرستی و ارائه راه حلهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات مافوق در جهت انجام بهینه امور . 14- نظارت لازم و انجام حضور و غیاب کارکنان و ارائه پیشنهادات در این مورد. 15- همکاری و نظارت لازم جهت تهیه آمارهای درخواستی از واحد و انجام مکاتبات در این مورد. 16- نظارت بر حسن انجام کار امور واحدهای کارگزینی، خدمات، دبیرخانه ،ماشین نویسی، انبار، تدارکات، نقلیه و پیگیری نتایج اقدامات بعمل آمده و ایجاد هماهنگی بین واحدهای فوق الذکر. 17- بررسی و رسیدگی به پیشنهادات و درخواست های واصله از کارکنان و اقدام لازم مطابق مقررات . 18- همکاری در تنظیم بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آئین نامه های مورد نیاز با مشورت و تائید مقام مافوق . 19- نظارت بر تنظیم ساعت کار اداری کارکنان با هماهنگی مسئولین واحدها و تائید مقام مافوق . 20- صدور و تائید گواهی حقوق و اشتغال کارکنان محل خدمت جهت ارائه به بانکها یا سایر سازمانهای ذیربط. 21- تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و کنترل و نظارت لازم در عملکرد آنها. 22- شرکت فعال در دوره های کارآموزی مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله. 23- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات . ................................................................................................. |